X

Partner információk a titkosított leletküldésről

Partner információk a titkosított leletküldésről

Tájékoztatjuk Tisztelt Partnereinket, hogy a 2018. május 25-től kötelező érvényű, az Európai Unió által elfogadott Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) előírásainak való megfelelése érdekében változások léptek életbe a SYNLAB Hungary Kft. leletküldési szolgáltatásaival kapcsolatban, amelyek a páciensek személyes adatainak még szélesebb körű védelmét szolgálják.

2018. május 25-től a partnereinknek küldött leleteket jelszavas védelemmel láttuk el.

Amennyiben a leletek jelszavazásával kapcsolatosan problémái merülnének fel, kérjük olvassa el az alábbi tájékoztatást.
A következőkben összegyűjtöttük a fenti témával kapcsolatos leggyakoribb kérdéseket és válaszokat.

Jelszóküldés

2018.05.18-24 között hírlevélben minden rendszerünkben található partnerünknek elküldtük jelszavát az általa megadott leletküldési emailcímre.

Nem kaptam jelszót, mit tegyek?

A rendszereinkben található összes partnerünk emailcímére hírlevélben küldtünk jelszót. Amennyiben nem találja, kérem ellenőrizze a spam/levélszemét mappát.
Ha továbbra sem találja jelszavát, kérem hívja a +36 1 5 888 501-es számot, és készítse elő, majd jelezze kollégánknak azt az emailcímét, amire korábban a leleteket, most a jelszót kéri.

Ha több beküldőkódom van, több jelszót kapok?

Nem. A jelszavakat az Ön által megadott emailcímre küldtük el. Ahány leletküldési emailcímet adott meg, annyi jelszót küldtünk a megadott emailcímekre.

CentrumLab ügyfél vagyok, de nem kaptam a CentrumLabtól jelszót, mit tegyek?

A CentrumLab a SYNLAB-csoport tagja, ezért a SYNLAB által küldött jelszót kell felhasználnia. A SYNLAB és CentrumLab jelszó tehát ugyanaz. Amennyiben nem találja, kérem ellenőrizze a spam/levélszemét mappát. Ha továbbra sem találja jelszavát, kérem hívja a +36 1 5 888 501-es számot.

Ugyanazt a leletet megkapja a páciens és a beküldő partner is közvetlenül a SYNLAB-tól. Milyen jelszóval lehet megnyitni a leleteket?

A páciens a páciens jelszóval, a beküldő pedig az emailen kapott 8 jegyű beküldő jelszóval tudja megnyitni a leletet.

Nem tudom megnyitni a leletcsatolmányt. Mit tegyek?

Amennyiben nem tudja kinyitni a tömörített leletcsatolmányt, javasoljuk, hogy töltse le a rendszerének megfelelő 7zip telepítőprogramját a www.7-zip.org oldalról!

7zip program esetén az alábbi gombra kattintva töltheti le tájékoztató anyagunkat a jelszóval védett állományok kicsomagolásáról.

Amennyiben WinRaR, TotalCommander vagy a Windows Intéző az alapértelmezett tömörített állománykezelő program, az alább letölthető dokumentumban foglaltak szerint járjon el.

Hogyan távolítható el a beküldő jelszó a leletről?
  1. Amennyiben a Google Chrome program nincs a számítógépén, telepítse a programot innen.
  2. A Chrome böngészőben lépjen be az emailfiókjába, és a nyissa meg a kapott leletet.
  3. Kövesse az itt található dokumentumban leírtakat.
Hogyan tudom megváltoztatni a jelszavamat?

Sajnos jelszavát nincs lehetősége megváltoztatni.