Tájékoztatjuk tisztelt Pácienseinket, hogy vérvételi helyünk megkezdte a privát koronavírus (SARS-CoV-2) vizsgálatokat a lakossági ügyfelek számára.
A COVID-szűrésen való részvétel kizárólag előzetes telefonos időpontfoglalással lehetséges a Központi Ügyfélszolgálat számán: +36 1 5 888 500
Az alábbi időpontban csak COVID PCR-mintavételre van lehetőség, egyéb mintavételi és mintaleadási szolgáltatásunk nem elérhető.
Mintavétel: hétfő – péntek: 13.30 – 14.15
Telefon: +36 1 5 888 500
Vérvétel: H–P: 7.00 – 13.00
Vérvételt és egyéb mintavételt 18 év alatt és közfinanszírozott (NEAK) vizsgálatokhoz nem tudunk biztosítani. Vércukor és inzulinterheléses vizsgálathoz legkésőbb 8 óra 30 percig, éhgyomorra kell érkezni, és kizárólag előzetes telefonos időpontfoglalás alapján lehetséges.
A vérvételhez szíveskedjen időpontot kérni munkanapokon 8–16 óra között a Központi Ügyfélszolgálat +36 1 5 888 500-as telefonszámán.
Időpontfoglalás: H–P: 8:00 – 16:00 telefonon
Fizetési mód:
- készpénz
- bankkártya
9-jegyű NEAK-kód: 290065071
Mintafogadás: H–Cs: 7:00 – 14:30, P: 7:00 – 13:00
Egészségügyi ellátás igénybevételére személyesen megjelent NEAK-biztosított páciens személyazonosságát, területi ellátási kötelezettség szerinti jogosultságát az őt ellátó egészségügyi intézményben ellenőrizni kell. Ennek értelmében szükséges bemutatni:
- kártyaformátumú személyi igazolványt vagy kártyaformátumú jogosítványt vagy lakcímet tartalmazó személyi igazolványt vagy útlevelet lakcímkártyátTAJ kártyát.
- kártyaformátumú személyi igazolványt vagy kártyaformátumú jogosítványt vagy lakcímet tartalmazó személyi igazolványt vagy útlevelet
- lakcímkártyát
- TAJ kártyát.
Külföldiek esetén személyazonosság igazolására alkalmas fényképes okmány, azaz útlevél, vagy EU-állampolgárok esetén fényképes kártyaformátumú személyi igazolvány vagy kártyaformátumú jogosítvány is lehet. Az EU-kártyát vagy kártyahelyettesítő nyomtatványt le kell fénymásolni és a vizsgálatkérő dokumentációhoz csatolni.
Leletkiadás:
- Ügyfélkapus regisztrációval és TAJ-számmal rendelkező pácienseink a leleteiket közvetlenül letölthetik az EESZT rendszeréből.
- A leletek kérhetők e-mailen is, ebben az esetben minden megjelenéskor hozzájárulási nyilatkozatot kell kitölteni a vérvételi hely adminisztrációján.
- Utólagosan igényelt e-mailes leletküldés esetén formanyomtatvány kitöltésére van szükség. A hozzájárulási nyilatkozat letölthető itt.
- Papíralapú leletkiadás csak kivételesen indokolt esetekben kérhető, melynek átvételéről az adminisztrációval előre egyeztetni szükséges.
Orr- és torokváladék (tenyésztéshez), valamint genitális (pl. hüvelyváladék) mintalevételre a SYNLAB helyszínein nincs lehetőség. Ezen vizsgálatok csak szakorvoson keresztül vehetők igénybe.
MEGKÖZELÍTÉS
Tömegközlekedéssel: a Keleti pályaudvartól 30-as autóbusszal Újpest központon át a Szondi utcai megállóhelyig vagy a 30A jelzésű autóbusszal a végállomásig. Innen egyenesen előre a Lidl áruház felé, a Medcity Egészségközpont épületének Megyeri úti bejáratáig.
Gépkocsival: Budapest központ felől a Váci úton észak felé kell haladni, majd jobbra kanyarodni a Megyeri útra. A Megyeri úti temető után a Lidl áruház parkolóját érdemes keresni. Észak felől az M0 Dunakeszi, Újpest kijáratától dél felé kell haladni, majd az Óceánárok utcánál balra aztán jobbra kanyarodni a Megyeri útra. A Lidl áruház parkolóját érdemes keresni.
A saroképületben található a vérvételi helyünk, az udvarra be lehet hajtani a sorompós bejáratnál csengetve. A belső udvaron megkerülve az épületet a főbejárat mellett érdemes leparkolni. Gyalogosan ez van legközelebb a vérvételi hely és a mintaátvevő bejáratához is.
A mintavételi eszközigényléseket az eszkoz.rendeles@synlab.com e-mail-címre vagy a +36 1 886 8865-ös faxszámra kérjük elküldeni.
Szolgáltatások:
• magán vérvétel
• humán minta átvétel
• bankkártyás fizetési lehetőség
• időpontfoglalási lehetőség
• OTP SZÉP-kártya elfogadóhely
Vissza a vérvételi helyszínekhez